Baoji bőrbe vésve

 2011.12.03. 16:40

Már a kínai utam előtt tudtam, hogy tetoválás formájában is meg fogom örökíteni e kalandot. Egy képpel, ami emlékeztetni fog, mennyit tanultam itt. Aztán jött Baoji.

Minden tetoválásom  számomra fontos dolgokat szimbolizál, az életem egy-egy jelentős állomása rajzokba zárva. Amit Baojiben megtapasztaltam, pontosan ilyen lépcső, igazi vízválasztó. Nem csupán azért, mert sikerült maradandó károsodás nélkül túlélni, hanem mert a körülmények ellenére is megtanultam élvezni az ottani lét minden percét. Egyszerre jelenti számomra a kitartást és a türelmet, azt, hogy az álmaimért bármilyen nehézséget hajlandó vagyok elviselni.  

Baojiben a tünékeny kényelem jelentőségét vesztette, nem volt más, csak az ásatás, a munka öröme, színtiszta, esszenciális régészet. És barátok. Igazi, segítőkész, lelkes barátok. Mindezekért végtelenül hálás vagyok, és sosem fogom elfelejteni. Annál is inkább, mert mindezt ma kép formájában is megörökítettem.

Négy írásjegyet választottam, amelyek egy baojiben feltárt bronzkori edényen találhatók. Duofuwujiang, azaz mérhetetlen és határtalan szerencse. Hogy itt lehetek, hogy áshattam, hogy ilyen barátokra tettem szert otthon és itt egyaránt, hogy ilyen családom van, akik mögöttem állnak, és mindenben támogatnak.  Ez hát Baoji bőrbe vésve. 

Címkék: régészet peking kínai tetoválás ásatás

A bejegyzés trackback címe:

https://pekingiliba.blog.hu/api/trackback/id/tr463434406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Koszider 2011.12.06. 01:23:29

Drágám, pocsék sovány vagy! A fenébe is, egyél már rendesen! Szép-szép az elhivatottság, de el fogsz fogyni!

pekingiliba 2011.12.06. 02:25:35

@Koszider: Dolgozom az ügyön, éppen most faltam be egy üveg mogyoróvajat:)
süti beállítások módosítása